Sunday, May 3, 2009

pnat.. :(

semalam, sementara aku tggu arai hbis keje, aku jln2 r kat tyme squares, low yat ngn sungei wang..
dr pkul 11 smpai 8..
adoyai..
surrender gler..
then, jumpe cousin aku..
jumpe kwn2 aku..
pastu, lpak kat mcd..
hehhe..
bli skit, tp dok dkat 2 jam..
smbil lyn pemandangan theme park.
:)

sale gile2 kat ts!
pergH!
mengenangkan kena jimat mggu niyh, terpaksa lupekan hasrat beb!
tyme jumpe cousin tu kan..
sumpah malu..
hahhaha!
lme xjumpe koT!
nk tau kitaorg borak pe???

eyqa: eh! adam kan???
adam: (dengan wt muka pelik dea) eh,eh!
eyqa: lol! ni cousin shila r...
adam: ohh! baru ingat.. pergh, muke dh lain meyh!
eyqa:hahahaha! mn de r.. keje sini ke (tukar topik coz dh malu)
adam: yup! wt pe kat cniyh?
eyqa: tggu kwn hbis keje jap...
adam: oh! seyes shit muke dh lain.
eyqa: mn de r.. muke adam pon dh berubah meyh..
adam: eleyh.. ckp org, dea ponh syame..

dengan malunya, aku ponh trus mintak izin nk blah..
malu!
hahhaha!

No comments: