Monday, July 13, 2009

trip to pd!

lalala..
:)
act, smlm kami sekeluarga mengadakan rombongan ke pd!
hikhikhik!
wah!
terlebeyh sudah..
act, aku xikuwt..
coz nk kua ngn arai..
then, bl dh discuss ngn dea, dea ponh suggest nk gi pd skali..
so, apa gy..
kitaorg grak gi pd nek moto bai..
wahhh!
cpek skali..
kikiki!
tp xpe r..
pengalaman itu penting..
bertolak dr umh pkul 12.45.
smpai pd, pkul 2.15..
ok r kan..
smpai2, tgok family aku n cazen aku tgh dok bersantai sje.
lalala..
:)
aku ponh rest jap..
then, gi main air kat nun jauh laut di sna tu..
haha!
ayat aku..
seronok gak r.
tup2, dh pkul 6..
time to back!
wahh!
tp si arai niyh mengalami simptom2 nk tdo!
aiyoo!
kna cpat niyh..
kitaorg stop kat hentian seremban jap..
bg dea rest n aku rest!
wahh!
mcm aku lak yg bwk moto.
then, grk balik..
smpai2, lpak gazebo jap..
pastu, br blik..
anyway!
-hari yang menyeronokkan-

No comments: