Tuesday, October 6, 2009

open house di rumahku... :)

4.10.09: seawal jam 7.30 pagi aku dh bgun..
nk seap2 prepare utk open house yg akan berlangsung selepas zohor...
chewahh!

hahaha!
kelam kabut gak r coz pagi tu, mmg baru semua nk beli..
gle r..
menu utk hari ini ialah:
1) nasi hujan panas
2)sambal udang
3) kurma ayam
4) jalatah
n ade gak mknan sampingan lain..
pkul 12, dh de kwn2 aku yg dtg..

1st skali is yaya..
:)
dengan kebaya hijau dea tu..
kikiki..

2nd: elyn n am..
:0

3rd: aini n pyan
(aini dh pndai pakai kebaya) kikiki

4th: inang and her cousin.

(terlupa ltak: eija n her family)
mmuuahhh!

5th:k.fza n the geng

6: kwn2 kolej aku.. ikmal, bob, ujai, ayie.

7: nara n qazia..
:)

8: salwa n deqnan..
wahhh! meletop!

9: eone n member dia..

10: iela n the geng...

itu utk kwn aku sje..
belum kira kwn2 family aku.
kikiikiki..


selepas maghrib, yg ditunggu2 tiba..

jeng,jeng, jeng..

family arai sampai..
wahhh!
berdebarnye aku..
dorg dtg dr melaka semata2 nk dtg open house aku..
terharunye..
terima kasih makcik, pakcik..
kikiki..

selang 10 minit dorg dtg, buah hati pengarang jantungku pun smpai..
wahhh!
makin berdebar2 r nmpknye..
mcm nk masuk minang plk..
kikiki!

tp papepon, thun niyh yg pling seronok!

thx to my family, cik lin n cikla serta anje..
:)

ops!
n thun niyh mencatat sejarah smpai pukul 1 pagi..

No comments: