Sunday, December 27, 2009

kembali semula..

wahhhh!

sumpah lama gler xupdate blog niyh..
xpunya ms langsung..
lg2 bila dh start keje as a clerk kat syarikat buku..
mmg xberpeluang lngsung r nk mengadap komputer..
;)

sedar x sedar, kita dh nak masuk thun 2010 kan!
kan!kan!kan!

awahhH!
kna pk azam baru niyh..
agak2nye ape ekk?
kahwin kot!

wahhhh!
psss "yayang, awk dh ready ke"???

kikkkikiki..
itu semua lmbt agy..
aku ponh belum capai cita2 aku lagi..
bl dh ade harta n dpt bahagiakan org tua, br r aku pk nk kawin..
kan!
kan!
kan!

yg penting..
jodoh di tgn tuhan.
.kita hanya merancang..
tapi tuhan yg menentukan..
:)

act, byk benda aku nk story..
tp..
tulah..
rs mcm mls je nk taip..
kan bgus, kalo ada alat yg bleyh taipkan utk kita!

DORAEMON!!! tolonG!
hikhikhik!..
aku ponhs krg dh mula berjinak2 dlm bidang permotoran niyh..
slalu gak aku join konvoi..
:)

seronok ouh!

No comments: